Mulatozás

2009.03.05. 21:24

Elmentünk mulatni. Ez már önmagában vicces szokottlenni. Most sem volt ez másképp. Főleg, hogy 2 naposra sikeredett. Az első nap is önmagában vicces volt, de a másodikban is volt pár jelenet, ami mindent vitt, mint a 7es busz.

Péntek este kitalálták kedves jó barátaim, hogy menjünk le a gimnáziumi törzskocsmába, hogy egy, de maximum kettő darab söritalt jó hangulatúen elfogyasszunk. Nah, ez persze nem sikerült, mivel mire leértünk, mindneki nagy szeretetettel, és egy invitálással fogadott a rég nem látott ismerősök közül, hogy jajjderégláttalakigyálmármegvelemevalamit. Nah, talán mondanom sem kell, hogy ennek az lett a vége, hogy nemcsak a holland árpakomló ital csúszott, de a szarvasos csoda, a jeges is(Lacikának és egész Jégerpalánknak innen is Big UP!). Nos, talán nem kell részleteznem, hogy elég jól voltam már éjfél előtt nem sokkal, majd ez ahogy lenni szokott, ez hirtelen átcsapott az inverzébe. Magyarul kértem a kabátom, és kimentem levegőzni. A jó levegőt az alkhol is megirigyelhette a gyomromban, mivel nekilátott ő is kikandikálni a február végi hajnalba. Bár ehhez kellet B.P. fiatalkorú bűnelkövető is(a nevét direkt nem mondom), aki tanácsokkal, és egy jó pohár vizzel segített, hogy ne legyen majd olyan szar a másnap.

Nem is lett, egész jól kihúztam, bár ebben az is szerepet játszik, hogy miután a dolgok nagyrésze távozott belőlem, fogtak a srácok, és beraktak egy kocsiba, ami kb 5 perc alatt hazahozott. Majd szóltak, hogy itthon vagyunk, beraktak a kapun, onnan már meglepően jól boldogultam. Majd arcmosás, pizsi fel, ágyba be, és fel se keltem reggelig. Egész olcsón megúsztam.

Másnap estére újab szórakozásra voltam hivatalos. Barátnőmék társaságában volt szülinapünneplőzés. Nos, miután már egész stabil volt a gyomrom, és csak a fejem lüktetett még egy kicsit, el is indultunk. Nos, megtehettem volna, hogy nem megyek, de akkor olyan erők haragját zúdítottam volna magamra, amikkel még nem érzem úgy, hogy elég felkészült vagyok, hogy szembeszálljak. Szóval 9re megérkeztünk a helyre, ami nem bizonyult igazán megfelelőnek, ezért viszonylag hamar, 10 perc után odébbálltunk. Elsétáltunk az Oktogonig, majd javasoltam az összegyűlt népeknek, hogy hesszeljünk be a Medibe, úgyis ezeréve nem voltam. Nah ez egész jó öteletnek tűnt, a clubban őrjöngő retrobuli ellenére is. A retrobuliról címszavakban: Barbi Girl, 2unlimited, Captain Jack, Álomhajó. A többit mindneki képzelje hozzá.

De annyira nem is volt gáz. Becsüccsentünk a helyre, és szolidan, szépen csendben eliszogattunk, megettük a palacsintatortát is, majd egy kis seggrázást követően kellőképp vicces emlékekkel tovább indultunk hajnali 1 körül. Történt ugyanis, hogy volt lent a helyen egy egész osztálynyi fiatal. Vagyishogy több is, de ezek tényleg egy közösséget képviseltek. Bár azt mondta be az mc dj, hogy valami fősikola, de kinézetre inkább általános iskolásos gyerekeknek mondtam volna őket. Nah ők már adták nekem a hangulatot, mert hát ahogy kinéztek, attól lefagyna a szanalmas.hu szervere is, de volt köztük egy srác, aki hát mit szépítsük, kissé retek buznyák volt. Ezzel nem is lenne baj, de a fekete ing+fekete nadrág combinációhoz egy pink sálat felvenni, plusz úgy riszáni magát, mint egy ostoba kurva.....nah ezeket már nehezen tudtam tolerálni, úgyhogy kénytelen voltam arconröhögni. Csak úgy, mint azokat a 15 éves(jobb esteben) fiukat és lányokat, akik magukról nem tudva kergették a kigyót az asztalok között, a tekintetük üvegessgét pedig az egykori geometria tanárom is megirigyelte volna, neki ugyanis az egyik szeme tényleg üvegből volt. De úgy voltam vele, hogy tegnap biztos én is szarul nézhettem ki, úgyhogy őket még viszonylag jól toleráltam(főleg magamhoz képest). Majd feltetták az estére a koronát azta sztalon táncoló kislányok és kisfiúk, akiket legszivesebben lehánytam volna, úgy néztek ki, de én mindenesetre különösen jól szórakoztam rajtuk, mint ahogy azokon a nyugdíjasokon is, akik azt képzelték, hogy faiatalok, és hogy ez az ő zenéjük. Innen is szólnék nekik, hogy nem.

Nah de el kellett indulni, mert hát vártak ránk a celebek, meg a MIH party, ahova be is néztünk, majd jöttünk is tovább. Ebből talán ki tudjátok már találni, hogy menynire feregtegesen jó lehetett.

Ilyne 3 körül haza is értünk, én pedig végrvégre nyugodtan aludhattam egy 4 órát, az előző napi 5 mellé, így amikor vasárnap belegondoltam, hogy hűűűbazze, nekem holnap nyitás van az új munkahelyen, nem volt természetes a mosolyom. De hát mit tegyünk, élni tudni kell, úgyhogy viszonylag korán, ilyen fél 12 körül le is feküdtem vasárnap este, annak reményében, hogy majd megduplázom a hétvégi alvásadagomat, de talán ki tudjátok következtetni, hogy a fél hetes hétfői kelés ezt az illúziómat száz százalékig szétrombolta.

A bejegyzés trackback címe:

https://sumare.blog.hu/api/trackback/id/tr64984110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása