happy new ...

2011.01.02. 21:42

Húsztíz nullaegy nullakettő.

A helyzet a következő: akartam írni valamit délután, de elnyomott a betegség plusz az álmodás kombinációja, így elmaradt, most pedig teljesen elfelejtettem.

Volt viszont egy vízióm közben, hogy megbüntetném azokat az embereket, akik a betegségeket terjesztik közterületeken és közlekedési eszközökön. Nagyon szívesen beperelném így azt a lányt, aki teletüsszögte a villamost 2 napja, amire néhány óra múlva már én is köhögtem.

Azt hiszem, hogy ez viszont nem fogmegvalósulni, de legalább tudom, hogy a betegség az amúgy sem teljesen normális elmém agysejtjeit egyre jobban tizedeli, kizökkentve őket a mindennapos működésből. Más különdben nehezen álmodhattam volna ilyet.

Szóval ez van eddig, köszi új év, betegség, fájdalom. Pedig egész jól indult, kb az év első vagy második másodpercében már nevettem. As usuall. Nah majd meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://sumare.blog.hu/api/trackback/id/tr832555232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása