NYE

2012.01.04. 09:57

Itt a csodás új esztendő. Igazából már előre utáltam. Nem, te hülyegyerek, nem a maja jóslatok meg a világvége miatt. Unom, hogy mindenkinek előre boldog újat kell kívánni, de még ennél is jobban utálom január első pár hetét, amikor meg aztán végképp mindenkinek, aki épp szembejön. Igazán kitalálhatna már az ország vezetése erre is valamit, ha már hasonlóan fontos kérdésekben is sikerült megoldásokat találniuk.

A fő problémámat, már leírtam egyszer itt, a gonosz szaloncukor-visszacsomagló manókról, így ezt a kérdéskört tekintsük most lezártnak.

Nem fogadtam meg semmit idén sem, mégpedig azért, hogy ne hazugsággal kezdjem az új évet. Nem ártott volna átgondolni, igaz? Egy dolgot megígérhetek, idén sem fogok sírni, hogy az életben csalódtam.

Minden marad pont ott, ahol tavaly hagytam. Meg te is. Leszámítva, hogy akár még rosszabb is lehet. Nah persze, lehet. Hidd el, lesz is. Nem a világvége eljövetelét hirdetem, nem is az apokalipszis négy lovasának megérkezését, csupán hiszek abban, hogy idén tényleg történni fog valami, ami megváltoztatja a Föld népességének jelentős hányadának az életét. Hogy ez szökőár, földrengés, meteor, gazdasági válság, vagy idegen lények inváziója lesz, arról fogalmam sincs. Még az is lehet, hogy valami jó fog történni. De azért nem erre fogadnék nagyobb összeggel.

Ha csak a hazai életképeket nézem, akkor nem remélek semmit ettől az évtől sem, ha csak nem épp kiprovokált tüntetéseket, egy előre eltervezett időközi választás (pl. SP miért csak 2 évre vállalta el a köztársasági elnök szerepét, na vajon), azt, hogy a kormány bebetonozza magát 40 évre, egypártrendszer lesz, és még sorolhatnám.

De mivel az kezdetekkor úgy döntöttem, hogy nem politizálok, így érjük be most ennyivel, az összefüggéseket meg próbáljátok meg ti meglátni. Van nekem elég dolgom enélkül is.

A bejegyzés trackback címe:

https://sumare.blog.hu/api/trackback/id/tr103518627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása